Selecteer je taal:
100% authentieke, geverifieerde reviews.
Marc R. beoordeelde
Tout était froid, la sèche était hyper dur, froide et sèche, gigot d’agneau, même chose. Dommage
Anne-Claude G. beoordeelde
Raymond F. beoordeelde
Christine D. beoordeelde
Excellent un grand choix de plat il y en n’as pour tout les goûts je recommande
Tifanny P. beoordeelde
Céline P. beoordeelde
Lionel M. beoordeelde
BOUNAB M. beoordeelde
Pierre-Marie G. beoordeelde
michele l. beoordeelde
très bonne expérience cadre et personnels chaleureux ,nourriture excellente , je recommande