Vyberte jazyk:
100% skutečné, ověřené recenze.
Hodnotil uživatel Marc R.
Tout était froid, la sèche était hyper dur, froide et sèche, gigot d’agneau, même chose. Dommage
Hodnotil uživatel Anne-Claude G.
Hodnotil uživatel Raymond F.
Hodnotil uživatel Christine D.
Excellent un grand choix de plat il y en n’as pour tout les goûts je recommande
Hodnotil uživatel Tifanny P.
Hodnotil uživatel Céline P.
Hodnotil uživatel Lionel M.
Hodnotil uživatel BOUNAB M.
Hodnotil uživatel Pierre-Marie G.
Hodnotil uživatel michele l.
très bonne expérience cadre et personnels chaleureux ,nourriture excellente , je recommande