Επιλέξτε τη γλώσσα σας:
100% αληθινές, επαληθευμένες κριτικές.
Marc R. βαθμολογήθηκε
Tout était froid, la sèche était hyper dur, froide et sèche, gigot d’agneau, même chose. Dommage
Anne-Claude G. βαθμολογήθηκε
Raymond F. βαθμολογήθηκε
Christine D. βαθμολογήθηκε
Excellent un grand choix de plat il y en n’as pour tout les goûts je recommande
Tifanny P. βαθμολογήθηκε
Céline P. βαθμολογήθηκε
Lionel M. βαθμολογήθηκε
BOUNAB M. βαθμολογήθηκε
Pierre-Marie G. βαθμολογήθηκε
michele l. βαθμολογήθηκε
très bonne expérience cadre et personnels chaleureux ,nourriture excellente , je recommande